Rapport opgehaald!!!

Gisteren mijn rapport opgehaald!!Ik heb het er gisteren niet opgezet omdat ik het toch niet zo’n goed rapport vind..Bijna alleen maar 7vens!!…dat komt omdat het op het eind rapport altijd afgerond word….Dus als je een 7.3 hebt word het afgerond op een 7!!!Eigenlijk best wel lullig hahahahahaha……..Mijn moeder heeft een reactie geplaatst en gezegt dat het geen slecht rapport is dus nou ja dan zet ik hem er maar op he hahahahaha!!!nou hier komt ie hoor:

rapport1.jpgrapport21.jpg

 Gisteren had Leonore ook een ‘afscheids’ feestje bij een meisje uit de klas en iedereen was uitgenodigt! Donderdag hadden ze een afscheidsfeest op school en toen moest nog niemand huilen en op dat feestje wel (Echt het gevoel dat het nu echt de allerlaatste keer ‘samen’ op school of ergens!!..Ze werden in groepjes terug gebracht en leonore was als eerst met nog 3 of 4 andere kinderen…Doet mijn moeder open want die denkt ooh Leonore is thuis staan ze voor de deur met z’n vieren te huilen!!..bij mij was het net andersom ik had op woensdag een ‘bbq afscheids kla’ssen’ feest..En toen moest niemand huilen maar op het ‘echte’ afscheidsfeest op school dus moest ineens iedereen huilen!!Dat was voor ons de laatste keer ‘samen’ Maar die avond was wel heel erg gezellig op allebei de feesten was een echte DJ..Heel leuk was dat..Eerst sta je gezellig te dansen en dan slaat ineens iedereen om ga je elkaar omhelzen en kan niemand het meer houden de huil’bui’ in te houden!!hahahaha……..vanavond ga ik naar Mevr Nijland ‘ex’ mentrix van mij..met de hele klas hebben we daar een bbq maar dan is het niet een afscheidsfeest maar gewoon een afsluiting van het jaar!!!Voorf mij en Roxeanne is het wel een soort van afscheidsfeest want wij gaan naar een andere school (hoger niveau allebij)….Dat is tot en met 21:00uur niet zo laat dus maar dat is maar goed ook want dan kan ik gelijk door naar Jip..oppaskindje van mijn moeder en leonore en ik die passen daar ook wel eens ’s avonds op..Maar dan gaat leonore daar alvast naar toe en dan kom ik om 21:00uur ongeveer en dan zijn we daar samen tot ongeveer 23:30uur………

Plaats een reactie

Nog geen reacties.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Plaats een reactie