Nieuw school..

Het is wat laat maarja.. Sinds 3 weken volgens mij alweer zit ik nu op het montessori college..Het is een hele leuke respect volle school… Ze werken niet met cijfers maar met 0 (onvoldoende) t/m (vmb-t/Mavo) (is het zelfde) en een H (havo) soms bestaat er ook een H+ maar dat komt heeeel zelden voor…..Ik heb mijn eerste 2 ‘ cijfers’ al binnen..!!En niet zo slecht ook!!haha….Voor Duits heb ik een H en voor Frans heb ik natuurlijk een H+..Ik ben heel erg goed in Frans en ik probeer er steedts beter in te worden zodat ik er later iets mee kan doen…In de eerste haalde ik altijd een 10 of 9 en voor een proefwerk een 8 of 9..En nu dus hoop ik allemaal H misschien soms een T/M ik hoop het niet!!!!Maar goed ik zie nog wel allemaal..Streetdance is ook weer begonnen dus ik ga ook weer lekker dansen heb ik wel zin in….Ik fiets iedre dag naar school een half uur a 3 kwartier….Dus ik sport genoeg per dag!!haha..Het is wel lekker om even een stukje te fietsen als je naar school gaat dan worden je ogen lekker wakker en als je naar huis gaat heb je een lekker relaxt gevoel lekker bult af (beetje bult op) heen is iets HEEEEEEL anders!!!!haha…

1 reactie

  1. heeey!
    zeker respectvol ja als je al die verhalen hoort;-)))Jij bli jdat de school nog gaat verhuizen he??;-)) hoeveel is het dan minder fietsen???

    knuff!Leonore


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Plaats een reactie